Wysyłka i zwroty

Czas realizacji zamówienia:

Dbając o komfort Waszych pupili oraz odpowiednie dopasowanie produktów , każde zamówienie realizujemy indywidualnie. Proces realizacji zamówienia trwa od 3 do 5 dni roboczych, następnie produkt jest do Państwa wysyłany kurierem do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Koszty wysyłki

Przesyłki wysyłamy w neutralnych opakowaniach i opatrzone numerem przesyłki GLS. 

Koszty wysyłki do innych krajów można znaleźć w poniższej tabeli:

Kraj

Do 300 PLN

Od 300 PLN

Polska**

9,95 PLN

Darmowe

Szwajcaria, Norwegia* **

ok 180 PLN

ok 180 PLN

Belgia, Niderlandy, Francja, Luksemburg**

ok 60 PLN

ok 60 PLN

* Proszę pamiętać, że zamówienia do Szwajcarii i Norwegii mogą podlegać opłatom celnym. Dodatkowe koszty z tym związane są ponoszone przez klienta.

** W przypadku zamówień spoza Polski koszty wysyłki większych produktów / towarów wielkogabarytowych mogą się różnić. 

*** W przypadku poznania szczegółowych kosztów prosimy o kontakt z obsługą klienta +48 798 545 683, email: sklep@wufy.pl.

Zwroty

Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w trakcie 14 dni od momentu dostawy produktu.
Zależy nam jednak na ulepszaniu naszego produktu oraz procesu obsługi klienta.
Dlatego będziemy bardzo wdzięczni za wszystkie informację zwrotne dotyczące zamówienia.

Prosimy o dołączenie do zwrotu poprawnie wypełnionego formularza z numerem zamówienia oraz dokument zakupu tj. paragon lub faktura.
Zwroty bez wyżej wymienionej dokumentacji nie będą rozpatrywane.

Formularze do pobrania znajdziesz poniżej:

Formularz zwrotu
Formularz reklamacji

Proszę zwrócić uwagę, że kupujący ponosi koszt wysyłki zwrotnej.
Zwracany towar musi powrócić do nas nienaruszony.
Po otrzymaniu zwrotu, odeślemy Ci pieniądze w ciągu 14 dni roboczych.

W celu dokonania zwrotu towaru możesz wysłać do nas e-mail na adres sklep@wufy.pl tel. 798 545 683.

Z reguły rozpatrywanie zwrotu może trwać od 5 do 14 dni roboczych, ponieważ każdy zwrot podlega sprawdzaniu ręcznemu. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Listy i notatki, które zawierają inne informacje poza imieniem i nazwiskiem klienta oraz numerem zamówienia zwrotu, niestety nie mogą być przetwarzane.
W przypadku ewentualnych zmian należy skontaktować się z działem obsługi klienta.

Zachowaj formularz z numerem przesyłki do czasu rozpatrzenia zwrotu.

Adres do zwrotów:

  • Synapsa Med, WUFY
    ul.Wrocławska 7
    55-220 Jelcz-Laskowice Polska