Wysyłka i zwroty
Czas realizacji zamówienia:
Dbając o komfort Waszych pupili oraz odpowiednie dopasowanie produktów , każde zamówienie realizujemy indywidualnie. Proces realizacji zamówienia trwa od 3 do 5 dni roboczych, następnie produkt jest do Państwa wysyłany kurierem do 3 dni roboczych.
Koszty wysyłki
Przesyłki wysyłamy w neutralnych opakowaniach i opatrzone numerem przesyłki GLS.
Koszty wysyłki do innych krajów można znaleźć w poniższej tabeli:
Kraj |
Do 300 PLN |
Od 300 PLN |
Polska** |
9,95 PLN |
Darmowe |
Szwajcaria, Norwegia* ** |
ok 180 PLN |
ok 180 PLN |
Belgia, Niderlandy, Francja, Luksemburg** |
ok 60 PLN |
ok 60 PLN |
* Proszę pamiętać, że zamówienia do Szwajcarii i Norwegii mogą podlegać opłatom celnym. Dodatkowe koszty z tym związane są ponoszone przez klienta.
** W przypadku zamówień spoza Polski koszty wysyłki większych produktów / towarów wielkogabarytowych mogą się różnić.
*** W przypadku poznania szczegółowych kosztów prosimy o kontakt z obsługą klienta +48 798 545 683, email: sklep@wufy.pl.
Zwroty
Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w trakcie 14 dni od momentu dostawy produktu.
Zależy nam jednak na ulepszaniu naszego produktu oraz procesu obsługi klienta.
Dlatego będziemy bardzo wdzięczni za wszystkie informację zwrotne dotyczące zamówienia.
Prosimy o dołączenie do zwrotu poprawnie wypełnionego formularza z numerem zamówienia oraz dokument zakupu tj. paragon lub faktura.
Zwroty bez wyżej wymienionej dokumentacji nie będą rozpatrywane.
Formularze do pobrania znajdziesz poniżej:
Formularz zwrotuFormularz reklamacji
Proszę zwrócić uwagę, że kupujący ponosi koszt wysyłki zwrotnej.
Zwracany towar musi powrócić do nas nienaruszony.
Po otrzymaniu zwrotu, odeślemy Ci pieniądze w ciągu 14 dni roboczych.
W celu dokonania zwrotu towaru możesz wysłać do nas e-mail na adres sklep@wufy.pl tel. 798 545 683.
Z reguły rozpatrywanie zwrotu może trwać od 5 do 14 dni roboczych, ponieważ każdy zwrot podlega sprawdzaniu ręcznemu. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Listy i notatki, które zawierają inne informacje poza imieniem i nazwiskiem klienta oraz numerem zamówienia zwrotu, niestety nie mogą być przetwarzane.
W przypadku ewentualnych zmian należy skontaktować się z działem obsługi klienta.
Zachowaj formularz z numerem przesyłki do czasu rozpatrzenia zwrotu.
Adres do zwrotów:
-
Synapsa Med, WUFY
ul.Wrocławska 7
55-220 Jelcz-Laskowice Polska